January 29, 2007
اشتراک اکستنشن‌های فایرفاکس


به پیشنهاد ایشان من از این اکستنشن‌ها استفاده می‌کنم:

Labels:

نوشته‌شده‌ در ‌کنج ‌قفس 10:08 Balatarin Delicious Digg
January 28, 2007
فرناز سیفی
چهارشنبه ۴ بهمن ۸۵

او:داری میری بیرون مادر جان؟

من: آره! می روم فلان جلسه، یا فلان تجمع، یا سخنرانی فلانی.

او: مراقب خودت که هستی مادر جان؟

من:( لبخند زنان) هستم.

هفته ای چند بار این دیالوگ را تکرار می کنیم؟

جمعه ۶ بهمن ۸۵

باز چمدانم وسط اتاق است.... باز می روم و می آیم و چیزی را درون چمدان می

اندازم....یک تکه لباس، یک جفت کفش، یک کتاب، یا چیزی دیگر.... می روم سفر.



شنبه ۷ بهمن ۸۵



فرودگاه ، اوین ...!







Labels:

نوشته‌شده‌ در ‌کنج ‌قفس 03:11 Balatarin Delicious Digg
سه تن از فعالان جنبش زنان دستگیر شدند



سه تن از فعالان جنبش زنان در فرودگاه امام دستگیر شدند.

طلعت تقی نیا، منصوره شجاعی، فرناز سیفی، روزنامه نگار،فعال جنبش زنان و عضو مرکز فرهنگی زنان ، صبح روز شنبه 7 بهمن ماه ، هنگام خروج از کشور دستگیر شدند. انگیزه سفر آنان شرکت در یک کارگاه آموزشی روزنامه نگاری در دهلی هند بود.

پس از دستگیری این سه تن ماموران امنیتی به همراه آنان به منزلشان رفتند و پس از بازرسی منزل و جمع آوری وسایل شخصی آنان مانند کیس کامپیوتر، کتاب، دست نوشته آنان را به بند 209 زندان اوین منتقل کردند.

عکس‌های آرش‌عاشوری‌نیا



Labels:

نوشته‌شده‌ در ‌کنج ‌قفس 01:36 Balatarin Delicious Digg
January 22, 2007
تنگه هرمز
بارها شنیده‌ا‌یم: « درصورت هرگونه اقدام امریکا ، تنگه هرمز توسط ایران بسته میشود.»



براستی امریکا امکان جلوگیری از این‌امر را ندارد؟

کافی‌است دو ناو هواپیمابر در دوطرف تنگه موضع بگیرند ، آنگاه چه‌کسی نمی‌تواند از تنگه عبور کند؟





Labels:

نوشته‌شده‌ در ‌کنج ‌قفس 12:52 Balatarin Delicious Digg
January 18, 2007
فروپاشي اقتصادي کشور؟!!



ميزان مطالبات معوق بانک ها امسال 50 درصد نسبت به پارسال در همين موقع افزايش پيدا کرده. خب مگر آقاي دکتر احمدي نژاد نگفت من آمدم پولي را که مردم گرفتند و بانک ها ندادند از حلقومشان بيرون بکشم؟ پس چطور اين مطالبات 50 درصد افزايش پيدا کرد. اين يک رقم نجومي است. چندين تريليون تومان پول در اين يک سال اخير وام گرفته شده که هنوز به بانک ها پس نداده اند. اين يک فروپاشي نظام پولي و بانکي است ديگر. الان سطح مطالبات معوق در بعضي از بانک ها به بيش از 10 درصد کل مطالباتشان رسيده. معناي اقتصادي و فني اش اين است که اين بانک ها همه ورشکسته هستند، چون چشم اندازي براي اينکه مطالباتشان را وصول کنند وجود ندارد. همه اين ها در همين يک ساله اتفاق افتاده و اتفاقا ايشان هم کاملا برعکس اين ها را شعار مي داده. مثلا باوجود اينکه مي گفت من پول ها را مي گيرم اما فعاليتش نتيجه اي جز افزايش 50 درصدي مطالبات نداشته. در حوزه هاي ديگر هم همينطور بوده. همين کاهش نرخ بهره آسيب هاي وحشتناکي به کشور زده. الان بدون ترديد ما سياه ترين دوران رانت خواري و رانت جويي را در دوران بعد از انقلاب داشتيم. حتي در دوران جنگ تحميلي و چند نرخي بودن ارز چنين شدتي از رانت خواري و استفاده از اعتبارات مجاني بانکي وجود نداشته. شواهدي وجود دارد که حتي بعضا وام هاي ارزي گرفته و يک ضرب آن را تبديل به ريال کرده اند؛ و درحاليکه نرخ بهره شان 5، 6 درصد است. برفرض مثال مسکني که با اين پول خريدند 100 درصد رشد قيمت کرده. ما الان با يک وضعيت لگام گسيخته اقتصادي و پولي و مالي در کشور روبرو هستيم. تمام سوراخ هايي که ما را در آستانه فروپاشي قرار داده فقط با وصول روزانه 200ميليون دلار درآمد ارزي ممکن است پر شود. حالا اگر اين درآمد ارزي خرج شود من خطر يک فروپاشي کلي را از ذهنم دور نمي کنم. با اين وجود اگر قيمت نفت کاهش پيدا کند اصلا احتياج به هيچ فشار خارجي براي اين کار نيست.
همين الان تورم 15 درصد است در حاليکه با وضعيتي که ما داريم بايد به 30 درصد مي رسيد. خب اين مابه تفاوت را پول نفت پر کرده. منتهي همه اين ريخت و پاش هاي دولت منجر به کوچکترين کاهش فاصله طبقاتي هم نشده.

قسمتي از گفتگوي سعید لیلاز با روز

Labels:

نوشته‌شده‌ در ‌کنج ‌قفس 12:22 Balatarin Delicious Digg
January 17, 2007
روابط جنسي








روابط جنسي زوج و زوجه بايد در ساعات معيني باشد



آفتاب: يكي از وزراي كابينه احمدي نژاد، در جمع مسئولان سازمان بهزيستي خواستار آن شده كه روابط جنسي زوج و زوجه در ساعات معيني باشد تا مطابق آيات و روايات، معلوليتها كاهش پيدا كند

خبرنگار یک سایت اين خبر را از جلسه مذكور مخابره كرده مي نويسد: وي در سخنراني خود، جلوگيري از ايجاد معلوليت و بيماري را مقدم بر درمان دانست و گفت در صورت رعايت آيات و روايات در اين زمينه، درصد معلوليتها كاهش مي يابد.

وي در اين جلسه رسمي كه بانوان نيز شركت داشتند به روايتي اشاره كرد كه اعمال جنسي زن و مرد در چه ساعاتي از شب صورت پذيرد كه فرزندان سالمي حاصل شود.

گزارش مي افزايد برخي از حاضران با تعجب نگاه خود را به زير انداخته و برخي از خجالت، سرخ شده بودند. وي داراي ليسانس رياضيات و فوق ليسانس مهندسي صنايع است.







Labels:

نوشته‌شده‌ در ‌کنج ‌قفس 10:39 Balatarin Delicious Digg
January 11, 2007
از آن سالها و سالهای دیگر
«چه موهبتی است که نمی توان احساس سوختن را به همان گرمی به کسی منتقل کرد، وگرنه جهان يکسره تاول می شد.»

«من همیشه از این زندگی که خودم انتخاب کردم راضی بودم. در یکجایی هم گفته‌ام،‌ من اگر برگردم و دوباره زندگی کنم، یقینا مثل زندگی قبلی زندگی نخواهم کرد. اما زندگی از نوع دیگر هم من نمی‌شناسم. این زندگی گذشته‌ی من تاریخ من است، این زندگی گذشته‌ی من برایم شیرین است، لذتبخش است. مثل یک اسب سرکش است که دهها بار من را زمین زده، خردم کرده، استخوانهایم را خرد کرده است. ولی هروقت پا به اصطبل گذشتم، از دور من را دیده و شیهه کشیده، برایم سم بر زمین کوبیده و خوشحال شده. به این زندگی من عادت کرده‌ام. در حقیقت نمی‌توانم با چیزی آن را عوض کنم. برایم لذتبخش است».

«از آن سالها و سالهای دیگر» نوشته حمزه فراهتی | چاپ اول، انتشارات فروغ - ‌آلمان، پائیز ۱۳۸۵

Labels:

نوشته‌شده‌ در ‌کنج ‌قفس 00:27 Balatarin Delicious Digg